Een compliment of klacht?

Ben je heel blij en tevreden?

Wij zouden het heel erg waarderen als je een review voor ons en toekomstige klanten achterlaat. Dit kan op de productpagina en op google via https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=harmonized.

 

Wij hopen natuurlijk dat alles naar wens is verlopen, maar mocht je toch nog een aanvulling hebben op onze service dan horen wij dat graag.

Wij ontvangen graag een mailtje op info@harmonized.nl. Wij komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord en in de meeste gevallen een passende oplossing.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Service is voor ons heel belangrijk en we waarderen alle input, laat ons weten wat belangrijk voor je is!